שפרו את אסטרטגיית המכירות וסגרו עסקאות מהר יותר עם HiChat

שפרו את שביעות רצון הלקוחות וייעלו את הפעילות עם כלים מתקדמים לתגובות מיידיות, פתרונות אוטומטיים וניהול צוות יעיל.

שיתוף פעולה יעיל של צוותים

פשטו את ניהול הצוות עם גישה מרובת משתמשים וכלי הקצאה. אפשרו לצוות שלכם לשתף פעולה בצורה חלקה והקצו פניות לסוכן המתאים במהירות עם הקצאות אוטומטיות של Round Robin, תוך הבטחה לטיפול יעיל ותמיכה אישית לכל לקוח.

מעורבות מיידית של לקוחות עם בינה מלאכותית מתקדמת

שפרו את חוויית התמיכה וקדמו את שביעות רצון הלקוחות עם סיוע צ'אטבוט אוטומטי זמין 24/7. יישמו צ'אטבוטים מבוססי בינה מלאכותית המספקים תגובות מיידיות 24/7 לשאלות הלקוחות, תוך הבטחה שאף שאלה לא נותרת ללא מענה. תכונה זו עוזרת למנוע אי-שביעות רצון של לקוחות ומשפרת את המעורבות באמצעות סיוע מיידי.

ניהול תמיכה מותאמת אישית

ייעלו את התקשורת שלכם עם הערות פרטיות וקטגוריזציה של שיחות. השתמשו בתכונות אלה כדי לעקוב אחר אינטראקציות עם לקוחות, תוך הבטחה שצוות שלכם יקבל את ההקשר הנדרש לספק שירות מותאם אישית ולפתור בעיות ביעילות.

אינטגרציה חלקה

השיגו תמיכה מאוחדת עם אינטגרציית CRM. שלבו את HiChat עם מערכת ה-CRM הקיימת שלכם כדי לשמור את כל המידע של הלקוחות במקום אחד, תוך הבטחה שצוות התמיכה שלכם יוכל לגשת לכל הפרטים הנחוצים כדי לספק שירות מעולה.